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Gelöst

SIM

  • 12 September 2021
  • 2 Antworten
  • 64 Aufrufe

Hallo.

I’m having a lot of problems with my contract and SIM.

first, I can’t open my account in the app, is always standing that there is a technical problem with. Then I open my account on my browser and works…. but I still receiving emails where say that:Wir bitten um Ihre Unterstützung
Bestätigen Sie bitte Ihre E-Mail-Adresse.….. I click on the link and sent me to the app that I can’t even open…..

 Second I called 3 days ago asking for my SIM and they asked me again for my full name, address and birth date what I answered successfully, I received an email where stand that I will receive my SIM. After 5 minuts I received that’s: 

 

edit o2_Tobias: moved from “o2 Mobilfunk: Vertrag & Tarife” to our English Community

Ihre My Handy-Bestellung 
Wir können den Auftrag leider nicht ausführen. 

Lieber o2 Kunde, 

vielen Dank für Ihr Interesse an unserem My Handy-Angebot. 

Leider müssen wir Ihnen mitteilen, dass wir Ihrer Bestellung nicht entsprechen können. 

Falls Sie zusammen mit der My Handy-Bestellung noch einen Mobilfunk-Tarif bestellt haben, so wird diese Bestellung separat bearbeitet und geprüft. Die entsprechenden Infos hierzu erhalten Sie gesondert per E-Mail. 

Wenn Sie den Grund für die My Handy-Ablehnung erfahren möchten, wenden Sie sich bitte schriftlich an: 
Telefónica Germany GmbH & Co. OHG, Auskunftsstelle, 90345 Nürnberg 

Geben Sie dabei in jedem Fall Ihre vollständigen Adressdaten (inkl. Vor- und Nachname) sowie Ihr Geburtsdatum an. 

Da das Thema Datenschutz bei o2 einen hohen Stellenwert einnimmt, ist uns der sorgfältige Umgang mit personenbezogenen Daten sehr wichtig. Haben Sie deswegen bitte Verständnis, dass wir Fragen zu Ihrer Ablehnung nur schriftlich beantworten können. 

 

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Lösung von MXP_Alex 16 September 2021, 13:41

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2 Antworten

Benutzerebene 7
Abzeichen

Hi @DianaLosch25,

Unfortunately, o2 is not able to offer you the smartphone, but they will send you the SIM card.

Kind regards,
Alex

Hi @DianaLosch25

welcome to our English Community. 

Thanks for your message. @MXP_Alex already helped you with the message you received from o2. Thanks a lot for his support. 

This message has nothing to do with your SIM-card. 

As you will not get the ordered device, would you like to withdraw from the tariff as well? You have a withdrawal-period of 14 days. 

You find further instruction concerning a withdrawal here: 

In order to register yourself at “Mein o2”, please follow these steps: 

For this you need either an activated tariff or a hardware device or a DSL-contract. 

Afterwards, you are able to check your e-mail-address at “Mein o2”. Is your e-mail-address correct? If yes, you do not need to worry. You will then get all information concerning your ordered contracts. 

Did you already get some information concerning your sim-card?

I hope I could help you with this information. 

 

Loving greetings,

Tobias

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