hello, I already have a subscription with a current phone, I would like to be able to order a new device, but the order is always refused...can you help me with this problem, why is my order refused? thank you have a nice day
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Lösung von o2_Micha
Hi @Alexa144 thank you very much for contacting us via our community. There are many possibilities why a further contract is refused. Because of data security reasons, we do not have access to these informations. Please write a letter to the customer care departement: Telefónica Germany GmbH & Co. OHG, Auskunftsstelle, 90345 Nürnberg. In order to receive the information please inform the departement about your name, family name, your adress and your date of birth.
Ich habe vor etwa 2 Monaten ein Abonnement zusammen mit einem Telefon abgeschlossen und versuche jetzt, ein neues Gerät mit demselben Abonnement zu erhalten, dh mit dem letzten Abonnement, für das ich ein weiteres Telefon bestellen muss, aber meine Bestellung wird jedes Mal abgelehnt Ich bestelle ein neues Telefon und weiß nicht, was das Problem ist ... können Sie mir dabei helfen? Danke
Hi @Alexa144 thank you very much for contacting us via our community. There are many possibilities why a further contract is refused. Because of data security reasons, we do not have access to these informations. Please write a letter to the customer care departement: Telefónica Germany GmbH & Co. OHG, Auskunftsstelle, 90345 Nürnberg. In order to receive the information please inform the departement about your name, family name, your adress and your date of birth.
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