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Warum O2 Service
Gelöst

repeated "Your SIM Sent A Text Message" message after esim activation


Hallo,

Ich habe kürzlich eine neue eSim für mein neues iPhone 14 pro bekommen. Nach der Aktivierung bekomme ich immer wieder die Meldung "Your SIM Sent A Text Message". Das Internet funktioniert gut, und ich bin in der Lage, einen Anruf zu tätigen oder eine Textnachricht zu senden. Ich habe mein Telefon ein paar Mal neu gestartet, aber das hat nichts gebracht.

Ich habe eSim auf meinem alten iPhone 11 Pro verwendet, und es hat gut funktioniert. 

Was ist die Lösung für dieses Problem?


---- English below
 

Hi,

I have recently got a new eSim for my new iPhone 14 pro. After activation, I keep on getting "Your SIM Sent A Text Message" again and again. The internet works fine, and I am able to make a call or send a text message. I have restarted my phone a couple of times but it didn't fix.

I was using eSim on my old iPhone 11 Pro, and it was working fine. 

What is the solution for this?

29.09.2022 17:30 o2 Katja: moved to our english community

Lösung von schluej

Moin,

read it….

https://appletoolbox.com/why-iphone-says-your-sim-sent-a-text-message/

And

You are not alone. 

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3 Antworten

schluej
Superstar
  • 15753 Antworten
  • Lösung
  • 20. September 2022

kashan
Neuling
  • Neuling
  • 4 Antworten
  • 24. September 2022

Same exact issue with the same phone and Esim. How did you solve it?


o2_Manuela
  • Team
  • 4991 Antworten
  • 29. September 2022

Hello @thewitcher (welcome to our Community! 😊) and @kashan , 

as schluej already posted, you are not alone with this issue.

In the meantime this problem should be solved, can you confirm this?

 

Best regards, 

Manuela


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