Hello,
I am currently on O2 loop tariff, with "Automatic Data loop" - Internet option , which is active.
I decided to subscribe to the data option called " Surf on 1GB" which costs €6,99 and clicked on it. I didn't have sufficient credit So I recharged my O2 credit with €15,00.
To my surprise, I was automatically debited with €9,99( for "O2 my prepaid s")and was left with €5. I saw that and quickly unsubscribed as it wasn't what I subscribed for!!
Now it's looks like O2 has refused to refund my credit or at best credit the proper data option I requested for.
How can I get my refund or get O2 to credit the proper data option (surf on 1GB)
I'm sorry for the long question but I feel very bad about this.
Hallo,
Ich bin derzeit im O2-Loop-Tarif, mit "Automatic Data Loop" - Internetoption, die aktiv ist.
Ich entschied mich für die Datenoption „Surf on 1GB“, die 6,99 € kostet, und klickte darauf. Ich hatte nicht genug Guthaben. Also habe ich mein O2-Guthaben mit 15,00 € aufgeladen.
Zu meiner Überraschung wurden mir automatisch 9,99 € (für "O2 my prepaid s") abgebucht und es blieben 5 € übrig. Ich habe das gesehen und mich schnell wieder abgemeldet, da ich es nicht abonniert hatte!!
Jetzt sieht es so aus, als hätte O2 sich geweigert, mein Guthaben zurückzuerstatten oder bestenfalls die richtige Datenoption, die ich angefordert habe, gutzuschreiben.
Wie kann ich meine Rückerstattung erhalten oder O2 dazu bringen, die richtige Datenoption (auf 1 GB surfen) gutzuschreiben?
Entschuldigung für die lange Frage, aber ich fühle mich sehr schlecht deswegen.
Edit by o2_Katja: Moved to our english community