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For the same connection my o2 monthly bill is increasing without extra consumption.

  • 16 July 2021
  • 1 Antwort
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Hello, I have noticed that my monthly bill is in increasing trend for the same connection without extra consumption. 

This month I saw that some “connection and service charges of 2,38 € added. What for this extra cost? My client number is xxxxxxx58.

Please explain these extra charges as the extra mobile connection added to the existing internet connection contract 3 moths ago. No new connection or service has been requested last month. 

Best regards,

Jayanta Sanyal

 

Google Translate…...

Hallo, mir ist aufgefallen, dass meine monatliche Rechnung für den gleichen Anschluss ohne Mehrverbrauch tendenziell ansteigt.

Diesen Monat habe ich gesehen, dass einige „Verbindungs- und Servicegebühren von 2,38 € hinzugekommen sind. Was für diese zusätzlichen Kosten? Meine Kundennummer ist xxxxxxx58.

Bitte erklären Sie diese zusätzlichen Gebühren als die zusätzliche Mobilfunkverbindung, die vor 3 Monaten zum bestehenden Internetverbindungsvertrag hinzugefügt wurde. Im letzten Monat wurde keine neue Verbindung oder kein neuer Dienst angefordert.

Freundliche Grüße,

Jayanta Sanyal

 

Edit: CustomerID deleted - o2_Kurt

Hal

Jayanta Sanyal

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Lösung von o2_Kurt 18 July 2021, 18:14

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1 Antwort

Hi @Jayanta ,

 

we’re not allowed to save the connection details (the Einzelverbindungsnachweis).

Because of that, we’re also not seeing the details of the listed connections.

You could change this option in “Mein o2”, but this will only apply for future bills.

If you have further questions, please feel free to contact us here again!

Viele Grüße,
Kurt

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