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Warum O2
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I ordered a mobile offer (mobile with contract) and O2 send me a link to pay 1 eur to confirm and I paid it.
then the day after they sent me a link to pay 183 eur for once to get the offer. before paying this amount they sent me a mail that contains a rejection from the company: 


vielen Dank für Ihr Interesse am Mobilfunkangebot von o2.

Leider müssen wir Ihnen mitteilen, dass wir Ihrer Bestellung nicht entsprechen können.

Falls Sie zusammen mit dieser Bestellung z. B. noch ein Handy oder Tablet bestellt haben, so wird diese separat bearbeitet und geprüft. Die entsprechenden Infos hierzu erhalten Sie gesondert per E-Mail.

Wenn Sie den Grund für die Ablehnung erfahren möchten, wenden Sie sich bitte schriftlich an:

Telefónica Germany GmbH & Co. OHG
Auskunftsstelle
90345 Nürnberg

 
So it is rejection.

Now (two days after) I got a mail to pay 1 eur for the offer again contains:
 

 vor ein paar Tagen haben wir Ihnen ein alternatives Angebot zu Ihrer SAMSUNG GALAXY NOTE 10+ 256GB Bestellung bei O2 gesendet.

Wenn Sie jedoch bis spätestens 01.11.2019 die benötigten 1,00 € als Guthaben auf Ihr O2 Kundenkonto online einzahlen, senden wir Ihnen das SAMSUNG GALAXY NOTE 10+ 256GB (je nach Verfügbarkeit) sofort an die angegebene Lieferadresse.

 

And I didn’t get any mails from O2 in the past two days except the rejection mail that I mentioned.
Is it mean that O2 accepted the order or I will have the same issue paying 1 eur and then rejection. I’m really confused. 

and also I have when I want to know my order status

 

Hey @OmarMo,
welcome to the o2 Community :)

To look up, if you have a contract, we need some personal information. Please write your name, date of birth and the last four digits of your IBAN in a private message to @o2_Support. Please write here again, if you have sent the private message.

Greetings,
Flo


@o2_Flo I have sent the needed info.


@o2_Flo I didn’t get any reply till now .. and I need an answer before tomorrow as I got another email from O2 to pay 183 EUR to confirm the order before 05-11-2019 !!?

I’m really confused to pay or not.


Hello @OmarMo,

please excuse the late answer, we do not always have the possibility to answer urgent questions within a short period of time. If an answer is needed very urgently I recommend to contact us for example via phone, chat or WhatsApp.

I had a look into your account details and as far as I can see this should already be resolved. It seems to me that there were not just one but two orders of a contract and a phone so you recieved the information twice.

Regards,

Lars


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