I am trying to view my current contract, and make changes, but continue to get error messages.
Aufgrund technischer Probleme können Ihre Daten in Mein O2 derzeit nicht geladen werden. Bitte probieren Sie es später noch einmal oder versuchen es alternativ in der Mein O2 App.
I downloaded and installed the app, at login continue getting error 403
‘Die Daten konnten nicht geladen werden.’
I tried o2 chat, it gives me a login prompt, that if I click on it just refreshes the page (no login possible)
‘Wir freuen uns, dass du mit uns chatten möchtest. Um deine Anfrage schnell, einfach und persönlich beantworten zu können, logge dich bitte hier ein:’
I tried aura, it keeps telling me I need to login to my o2, I am logged in,and it will not give me any other option, eventually bringing me to the page
Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es erneut
Bei der Authentifizierung ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuche es später noch einmal
I called the english speaking help line, it took 45 minutes to reach a representative, who after 3 minutes of talking said, she made it clear she does nothing other than connect me to a technical team (german speaking only), and the wait would be 1 to 1.5 hours (I could have directly phoned the german technical number and saved 45 minutes, but great that you offer english service… as some sort of joke.)
Edit o2_Matze 13/07/2022 13:24 Threads merged and added new topic