Hallo, ich konnte auch im Urlaub (Italien) das Internet nicht nutzen. Telefonieren funktionierte allerdings problemlos.
Kann mir da jemand helfen?
Daten-Roaming ist auf meinem Telefon aktiviert.
Seite 1 / 1
dear o2 team, my prepsid s cannot roam in eu country. i tried apn both in o2 internet or o2 Internet prepaid. both do not work. please teach me how to do. my phone number is xxxxxxxxxx94. many thanks! by the way, i still can make phone call.
Edit o2_Jelena: Rufnummer aus Datenschutzgründen bearbeitet
Edit o2_Jelena: Rufnummer aus Datenschutzgründen bearbeitet
@michaontheroad bei deiner Rufnummer war eine Sperre für Datendienste im Ausland eingerichtet. Diese habe ich eben für dich rausgenommen. Kannst du dein Handy einmal aus- und wieder anmachen und schauen wie es nun aussieht?
@user12345678 at present some of our prepaid-customers oder customers using roaming may experience limitations with mobile data. Our network engineers are already working hard to resolve the problem.
Viele Grüße, Jelena
@user12345678 at present some of our prepaid-customers oder customers using roaming may experience limitations with mobile data. Our network engineers are already working hard to resolve the problem.
Viele Grüße, Jelena
My credit and my packages disappeared
And you should not post private datas - Now written for the third time
Next time, i will close your threads / questions directly with no further comments as long as you do not respect the forum rules!
@TBCMagic, vielen Dank für den Hinweis!
@User12345678 please stay in this topic! Here is no crossposting allowed, since the informations spreads over the whole community. TBCMagic warned you already, the next time i have to ban you from this community. So please follow our rules: Netiquette
Viele Grüße, Jelena
@User12345678 please stay in this topic! Here is no crossposting allowed, since the informations spreads over the whole community. TBCMagic warned you already, the next time i have to ban you from this community. So please follow our rules: Netiquette
Viele Grüße, Jelena
@o2_Jelena
Vielen Dank für die Hilfe. Jetzt funktioniert es. Viele Grüße und ein schönes Wochenende
michaontheroad
Vielen Dank für die Hilfe. Jetzt funktioniert es. Viele Grüße und ein schönes Wochenende
michaontheroad
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.