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Simcard

  • 25 November 2020
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I ordered my simcard last Nov. 11, and O2 sent an email last Nov. 16 that the simcard have been already to Deutschpost. But still didn’t come. I tried to call the customer service and they need the number of that simcard. I tried to call in another number 0176 88855222, she was rude and can’t talk english. Please help me, what i need to do.. my Sim have 20gb monthly 🙈🙈🙈

 

edit o2_Tobias: moved to English Community


2 Antworten

Hallo, meine Karte wurde letzteWoche verschickt. 16.11.20. aber es ist noch nicht gekommen. Ich habe vertrag für mein Handy. Das Handy wurde lezte 18.11.20 versendet und gekommen 20.11.20. aber die Simkarte ist noch nich gekommen. Kann ich das störnieren? Und es gibt auch englisch sprechende im O2 hotline?

 

edit o2_Tobias: moved to English community

 

edit o2_Tobias: because of double-posting I combined the threads https://hilfe.o2online.de/english-o2-community-mobile-43/delivery-of-sim-card-549860 to https://hilfe.o2online.de/english-o2-community-mobile-43/simcard-549318

Benutzerebene 7

Dear @Aclöwe ,

 

welcome to our community. :evergreen_tree:
Sorry that it takes a little longer here at the moment until we can answer. :confused:
I can see that you have already contacted our customer service on November 25th and that your mobile phone contract has been cancelled. May we support you?

 

Kind regards,

Andrea

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