Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service
Gelöst

Ich kann meine IBAN nicht hinzufügen / meine E-Mail bestätigen

  • September 4, 2024
  • 17 Antworten
  • 94 Aufrufe

Hallo, ich kann mein IBAN nicht hinzufügen oder meine E-Mail bestätigen

Edit o2_Kathi 06.09.24 Titel zur besseren Übersicht angepasst

o2_Giulia, 08.09.2024, 09:41: verschoben von O₂ Prepaid zu English O₂ Community: Mobile

Lösung von Bumer

First, log out here. Then access the link and log in using your *phone number* as your username.

17 Antworten

Bumer
Legende
  • September 4, 2024

Bist du schon mit deinen Vertrag für Mein o2 registriert?


  • Autor
  • Besucher:in
  • September 4, 2024

Nein ich habe prepaid sim karte , un ich mochte eine vetrag


Bumer
Legende
  • September 4, 2024

Wo bei der Bestellung möchtest du eine E-Mailadresse bestätigen?


  • Autor
  • Besucher:in
  • September 4, 2024

Ja 


  • Autor
  • Besucher:in
  • September 4, 2024

Hi i cannot confirm my email adress i have prepaid sim , and i want to go for vertrag mit handy

 

o2_Giulia, 08.09.2024, 09:40: verschoben zu bereits bestehendem Beitrag


Bumer
Legende
  • September 4, 2024

Zur Info, doppelt, wahrscheinlich wegen der ausversehen gesetzten Lösung.

 

o2_Giulia, 08.09.2024, 09:40: verschoben zu bereits bestehendem Beitrag


  • Autor
  • Besucher:in
  • September 4, 2024

Ja richtig.

 

o2_Giulia, 08.09.2024, 09:40: verschoben zu bereits bestehendem Beitrag


o2_Daniela
  • Moderatorin
  • September 7, 2024

Hallo @Vasile Justin,

herzlich willkommen in unserer o2 Community💙

Um auf Bumers Frage zurückzukommen, wo genau möchtest du bei der Bestellung deine E-Mail bestätigen?
Wirst du dazu direkt bei der Bestellung aufgefordert?

Viele Grüße
Daniela


  • Autor
  • Besucher:in
  • September 7, 2024

Hi , yes


o2_Giulia
  • Moderatorin
  • September 8, 2024

Hello @Vasile Justin,

Please explain in detail what is not working when ordering a new contract. Do you receive an error message and if so, which one?

You can port your phone number after activating the new contract. Your prepaid credit will then be transferred to the contract automatically.

You can find further FAQs in English here: FAQ section and overview of our services | O₂ Community (o2online.de)

Best regards

Giulia


  • Autor
  • Besucher:in
  • September 8, 2024

 


Bumer
Legende
  • September 8, 2024

Your prepaid card is already active, so it's not about an order. Click on the link in the email and log in with your phone number to confirm the email address.


  • Autor
  • Besucher:in
  • September 8, 2024

I clicked and it s still not activated several times


Bumer
Legende
  • September 8, 2024

where did you click? The message will appear, thank you, you have successfully confirmed your email address or the email address could not be confirmed.


  • Autor
  • Besucher:in
  • September 8, 2024

 


Bumer
Legende
  • Lösung
  • September 8, 2024

First, log out here. Then access the link and log in using your *phone number* as your username.


o2_Sven
  • Moderator
  • September 12, 2024

Hello @Vasile Justin ,

were you able to confirm your mailaddress with the additional infos that Bumer provided here?

 

Kind regards, Sven