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Hallo O2 Team, leider funktioniert seit dem 27.09 mein Internet zuhause nicht mehr richtig.  Meistens funktioniert es überhaupt nicht, manchmal nachts und morgens funktioniert es.  Von Zeit zu Zeit blinkt LTE mit orangefarbenem Licht.

 Ich habe Homespot sehr oft neu gestartet, versucht, das Problem mit der o2-Service-App zu lösen, und die Hotline angerufen (sie haben das Problem nicht gefunden).
 Internet funktioniert von SIM-Karte, PIN ist darauf deaktiviert.
 Ich weiß nicht, was ich noch tun kann.

 

(Sorry for my German)

 

Edit Sandroschubert: aus DSL- in Homespotbereich verschoben

Edit: 
und noch einmal verschoben, aus dem Homespot Bereich, 10.10.22, 16.04 Uhr o2_Micha

@Riabchun Please make a live check from your address? Is one mobile BTS down?

https://www.o2online.de/netz/netzstoerung/

Please don’t post the results with your complete adress. (privacy)

 


@Riabchun Please make a live check from your address? Is one mobile BTS down?

https://www.o2online.de/netz/netzstoerung/

Please don’t post the results with your complete adress. (privacy)

 


 

I guess this is the problem? But how long will it take to repair everything?   


Hi @Riabchun thanks for your post. 😊
Is your Network running again, or is the station still out of order?
Thanks Joe Doe for your support. 

greetings
Michael


@Riabchun unfortunately you are not reacting on our posts so i guess everything should be fine now.
I would appreciate if you will answer on this post to inform us what happened and confirm that everything is being solved or if you still need still support.

kindly regards
Michael


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