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Why does nothing work?

  • 16 April 2021
  • 1 Antwort
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Website gives me errors all the time. Trying to set up the eSim for my Apple Watch? “Aus technischen Gründen können Ihre Daten derzeit nicht vollständig geladen werden. Bitte versuchen Sie es zu einem späteren Zeitpunkt erneut.”. Trying to talk to the customer service bot Aura, “Bitte logge dich ein, damit ich dir bestmöglich helfen und dir personalisierte Informationen zu deinem Vertrag oder deiner Prepaid-Karte geben kann.”, I follow the link, log in and “Ein Fehler ist aufgetreten. Bitte versuche es erneut
Bei der Authentifizierung ist ein Fehler aufgetreten. Bitte versuche es später noch einmal”. Got a text telling me I can set up Select & Stream in the app with a link, I click the link, I’m taken to the front page of the app, no mention of how to select my “Select & Stream” provider.

This is a joke. I can’t use half the services I’m paying for.

 

edit o2_Solveig: verscheoben von o2 SIM-Karte → English o2 Community : Mobile


1 Antwort

Hi @scottbert 

Welcome to our o2 Community.

I am sorry for the mixed experiences you had to go through with our customer service and aura.   

Do you have any update for us? My System tells me the eSim is now working on your watch, can you confirm that? 

Best Regards Matze 

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