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Warum O2
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I am writing to express my dissatisfaction with the cancellation process of my contract. On August 19, 2024, I formally requested the cancellation of my contract. However, as of today, the contract has not been cancelled.

I received an email from O2 confirming the receipt of my cancellation request on August, along with the information that it would be closed at the earliest possible termination date. As I no longer reside in Germany and have moved to Brazil, I kindly request that my contract be terminated immediately.

Please resolve this matter as soon as possible, as I do not wish to continue with any contractual obligations or charges. I look forward to receiving an urgent response confirming the completion of the cancellation process.

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Ich möchte meine Unzufriedenheit mit dem Kündigungsprozess meines Vertrages zum Ausdruck bringen. Am 19.08.2024 habe ich die Kündigung meines Vertrages offiziell beantragt. Bis heute wurde der Vertrag jedoch noch nicht gekündigt.

Ich habe eine E-Mail von O2 erhalten, die den Eingang meiner Anfrage im August bestätigt, sowie ein Dokument, das angibt, dass die Kündigung zum frühestmöglichen Zeitpunkt erfolgen würde. Da ich nicht mehr in Deutschland wohne und nach Brasilien umgezogen bin, bitte ich darum, mein Konto sofort zu schließen.

Ich bitte Sie, diese Angelegenheit schnellstmöglich zu klären, da ich keine vertraglichen Verpflichtungen oder Zahlungen mehr wünsche. Ich erwarte eine dringende Antwort, die den Abschluss des Kündigungsprozesses

bestätigt.

edit o2_Solveig 29.11.2024, 19:28 Uhr moved from o2 Mobilfunk → English o2 Community mobile 

Hello ​@thai_rb 

 

 

Mobile (with o2 myHandy) or broadband ? 


Hello ​@thai_rb ,
welcome to ouer o2 Community 😀
I apologise. 💐
Your international cancellation was processed late. 
The contract now ends on 01.12.2024. 
Any remaining credit will be paid out to your bank account on file. 
Kind regards,
Solveig 


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