Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service

I returned to my country from Germany few months ago. I closed my bank account which was connected to O2. Few weeks ago, I traveled to Europe again. Therefore, I used to the prepaid number again. I wanted to add money to the number. İt added the money. However, bank account does not exist. How can O2 get the money from bank account which doesn't exist?

 

o2_Giulia, 11.03.2024, 19:17: verschoben von O₂ Mobilfunk: Rechnung zu English O₂ Community: Mobile

Hello @Murad0911,

welcome to our o2 Community 😀

I have deleted your previously granted direct debit authorization so that you can no longer top up using the automatic debit from your old bank account.

Here are some alternatives to top up your card:

Please let us know if you have any further questions.

Best regards

Giulia


Ich habe die Zahlung für den 10. Monat geleistet. Ich verstehe nicht, warum ich zweimal bezahlt wurde. Bitte korrigieren Sie es und antworten Sie!!!

Edit: Screenshots with personal bank data removed, o2 Michi 19.10.2024


Ich habe die Zahlung für den 10. Monat geleistet. Ich verstehe nicht, warum ich zweimal bezahlt wurde. Bitte korrigieren Sie es und antworten Sie!!!


Hello @Valon Abduramani 😊

I have removed the two screenshots with personal bank data included, because its public to everyone.

There were accounts which differ from the original account stated in our invoice. Was it deducted from this two accounts?

Best regards,

Michi


Es tut mir Leid!! Ich bin auf jeden Fall von Ihnen als Unternehmen enttäuscht. Es ist normal, dass diese beiden Zahlungen für denselben Monat an mich erfolgen. Bitte korrigieren Sie sie oder machen Sie sie für den nächsten Monat bezahlt!!


Sollte jetzt ein Guthaben auf deinen Kundenkonto liegen, wird das mit Folgerechnungen verrechnet.


Hello @Valon Abduramani  ,

I agree with Bumer's answer. If your customer account has a credit balance
due to the second payment, this will be automatically offset against the next invoice.

Best regards
Daniela


Deine Antwort