Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service
Frage

o2Homespot

  • August 30, 2020
  • 4 Antworten
  • 139 Aufrufe

Hallo & leider blinkt der Homespot rot / wlan nicht verfügbar- Netzstecker gezogen - kein Möglichkeit mich mit dem 5GHz zu verbinden - auch nicht manuell- da akzeptiert er die PIN nicht - was kann ich tun ?

 

4 Antworten

o2_Dennis
  • Moderator
  • September 3, 2020

Hallo @Butschi2804,

hat es denn in der Vergangenheit funktioniert oder hast du den jetzt das erste Mal angeschlossen?

Mit PIN meinst du den SIM-PIN? Lässt sich eine Verbindung via LAN herstellen um auf die Benutzeroberfläche zu gelangen?

VG
Dennis


  • Besucher:in
  • November 1, 2020

I have problem with my O2homeSpot, WiFi connected but no Internet, I suppose the problem with the internet connection, I was trying to solve this problem but without any results, I called hotline but no one answered and that was very frustrating, I had go to "shop service" they give me a new SIM Card but it didn't work too. I working and studying online and this problem hamper everything


  • Besucher:in
  • November 1, 2020

 


  • Besucher:in
  • November 1, 2020