Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service

Seit 2 Monate habe ich den o2 app installiert und bis jetzt kann ich nicht anmelden. Steht immer diese Bild:

 

Konnte jemand mir hilfen. Ich möchte zu sehen meine Rechnungen, habe ich nur Iphone 14 bestellt und im Ratenzahlungen 24 Monate zu bezahlen und habe ich entschiedet die Ratenzahlungen nur fur ein Jahr zu bezahlen. Und ich weis das ich nur mit der App machen. ABER ICH KANN mit dieser O2 APP NICHT ANMELDEN

 

@AnneJelly 

bitte registriere dich mit der Vertragsnummer hier

https://login.o2online.de/idm/#/registrieren/my-handy


Can pls anyon help me here. I have installing the O2 app and i cannot log in. I always says:

When you forget password won’t even work. I wanted to change my installment plan make it shorter to atleast 6-9 mos or just one year because in the o2 website the options are only: 24 monate or 36monate. I wanna pay my dues shorter to 1yr or if 9mos will do. And I know I can only do that by the o2 app. BUT I CAN LOG IN.

 


@poales Thank you for this, this is what I have been a solution on how can open my app. Now it’s working thank u very much. ❤️


Hello @AnneJelly ,
welcome to our o2 community. 😀
Great that it is now working. 
poales has already helped you a lot.  💐
Feel free to look around here. 
How about this 

Kind regards, 
Solveig 


Hi I have one more question, my another bestellung is on the way for delivery. It’s a SONY pS5, can I register this order with my o2 app? 


Hello @AnneJelly ,

even if it is called a “myHandy” contract you can register a hardware that you are paying in installments for, even if it is not a smartphone.

 

Kind regards, Sven


@o2_Sven since my o2 app is now functioning, The only item i have registered in my account is the iphone 14. How do I register the Sony PS5 on the same o2 account?


Hello @AnneJelly,

you can register additional hardware in your Mein o2 Account here: Registrierung als MyHandy Kunde

You will need the Vertragsnummer (contract number), that can be found on the invoice that you received by letter.

Please let us know if you have any further questions.

Best regards

Giulia


Deine Antwort