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My O2 / Tarif & SIM Cards

  • January 10, 2024
  • 6 Antworten
  • 27 Aufrufe

I want to book another Day-Flat but these tariffs are not being shown, only “Ausland” (which doesn’t have any valid packages available anyway)!?

This isn’t the first time this has happened. Why does it do this?

Help! I need to book by 08:00

6 Antworten

  • Autor
  • Besucher:in
  • January 10, 2024

Warum sehe ich nur “Ausland” als Tarif moglichkeit (Mein O2 Menu, “Tarif & SIM Karte”).

 

Normaleweise gibt es 3 Optionen; Tagesflat, Wochenflat und Monatsflat.


o2_Ines
  • Moderatorin
  • January 14, 2024

Hello @Wojathome, welcome at our Community. Nice to have you here.

Have you tried it via the App or the PC? Which option would you like to book? Then we'll see if we can book it for you.

Kind regards, Ines.


  • Autor
  • Besucher:in
  • January 14, 2024

Ich habe alles versucht. Irgendwie zeigt O2online manchmal keine Flats mehr, nur 1 Auslands Tarif. Dann muss ich euch einfach anrufen.

Ich will einfach dass ich jede Zeit online buchen kann...


o2_Sven
  • Moderator
  • January 18, 2024

Hello @Wojathome ,

are you using an internet-to-go package? Has the previous flat that you were using already ended when you checked for them in your mein o2?

 

Kind regards, Sven


  • Autor
  • Besucher:in
  • January 18, 2024

Ja, es war nach Mitternacht, unmittelbar nachdem die vorherige Flat abgelaufen war.

Ich werde dies heute Morgen früh erneut tun. Wenn es wieder passiert, haben wir einen Zusammenhang gefunden.


o2_Flo
  • Team
  • January 23, 2024

Hey @Wojathome,

Hello, do you have any new information for us? Did it work properly now? :)

Greetings,
Flo