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Mobile internet data ia not working during last 3 days. What is going on here. i had already paid my payment on the date of 20 of April.


Sehr Geehrte Damen und Herren,

Ich habe eine Beschwerde.  Meine Internetdaten funktionieren überhaupt nicht.  Ich habe vor 3 Tagen bezahlt.  Wir sind seit zwei Monaten mit diesem Problem konfrontiert. Warum passiert das?

Mit herzlichen Grüßen,

SUKHBAATAR Erdene-ULZII

Edit o2_Lars: Moved from Wohnzimmer to English/Broadband


3 Antworten

Hello @Sukhbaatar, welcome at our community. What do you prefer? If I answer in German or English?

Bitte erkläre mir, was und warum du vor drei Tagen gezahlt hast. Hattest du einen Rückstand?

Vielleicht liegt auch eine Einschränkung an deinem Standort vor. Bitte schaue dazu einmal im Livecheck nach.

Viele Grüße, Ines.

 

Hello,

 

The same thing happened to me as well, for the past few days, my mobile internet stopped working and, although I tried the steps indicated in the support section, it did nothing. Could you please help me?

Hi @classiqueme :relaxed:

 

did you experience the issue while you’re at home or somewhere else? I’m asking because at your address everythings okay so far. 

Can you please check possible network shortages in our Livecheck?

 

Best regards,

Michi

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