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Gelöst

Farhan.iftikhar(******847)


I have booked my phone(Samsung S10)with O2 sim card,against auftragsnumer: ******87 CHECK24 and customer number ******847.Today on dated 18-06-2020 went to post office for collection of DHL packet.They said without original passport cannot give me.I have given them original Residence card,Original driving leisence, Meldung paper and old passport.Because my latest passport in BAMF office for visa.So They refused me and DHL packet returned to you back.

Now please cancel my order:*****847 


Edit by o2_Steffen: Customer Data anonymized & moved from o2 Mobilfunk: Rechnung to Englisch o2 Community: Mobile

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Lösung von o2_Tobias 23 June 2020, 15:40

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15 Antworten

Hi @Farhan.iftikhar,

 

thanks for your message.

 

I regret that the authentification of your contract was not successful.

 

In order to cancel your contract within the withdrawal-period of 14 days, please send a cancellation-letter to check24. They need to agree to the cancellation and will contact o2 afterwards.

 

Thanks for your support.

 

Loving greetings,

Tobias

Kündigung Mobilfunkvertrag, xxxxx847 datum 09.06.2020 Sehr geehrte Damen und Herren, hiermit kündige ich meinen Mobilfunkvertrag fristgerecht zum nächstmöglichen Zeitpunkt.

 

Edit: Auftragsnummer anonymisiert - o2_Kurt

Hi @Farhan.iftikhar ,

 

please send your withdrawal directly to Check24.

The way you wrote this, by the way, is the way you´d cancel the contract normally. A withdrawal - the usage of the “Widerrufsrecht” within the first 14 days, needs to be written a bit different, like:

“Hiermit widerrufe ich den von mit abgeschlossenen Auftrag (Order ID here). Bitte bestätigen Sie mir den Widerruf per Mail.”

 

Viele Grüße,

Kurt

Herr/dammen 

Hiermit widerrufe ich den von mit abgeschlossenen Auftrag (.D5859xxxx) Bitte bestätigen Sie mir den Widerruf per Mail.”

 

                     viele Grüßen

 

Edit: Personal Data deleted - o2_Kurt

Hi!

 

That looks fine, except for:

Sehr geehrte Damen und Herren,

Hiermit widerrufe ich den von mir abgeschlossenen Auftrag (.D5859xxxx) Bitte bestätigen Sie mir den Widerruf per Mail.”

“Mir” instead of “mit”, that was my typo - sorry about that.

Just send it over to check24, your personal data included of course, so they can work out the details with you. The sooner, the better!

 

Viele Grüße,

Kurt

Sehr geehrte Damen und Herren,

Hiermit widerrufe ich den von mir abgeschlossenen Auftrag (.D5859xxxxx)Bitte bestätigen Sie mir den Widerruf per Mail.

              viele Grüßen 

              gut?

Sehr geehrte Damen und Herren,

Hiermit widerrufe ich den von mir abgeschlossenen Auftrag (.D5859xxxx)Bitte bestätigen Sie mir den Widerruf per Mail.

              viele Grüßen 

              gut?


Sehr gut! :hugging:

 

Viele Grüße,
Kurt

 

From check24 has been sent to you attached letter.

 

Hi @Farhan.iftikhar ,

 

allright! Now we just have to wait for the response from Check24.

They´ll check the details and then report back to you and us.

Once weßre given the go for the cancellation, we´ll terminate the contract and pay back any charges that may have been made.

 

This all might take a few days, so it is a good thing you´ve documented all the messages.

If something´´s coming up, please let us know here!

 

Viele Grüße,

Kurt

edit o2_solveig: perönl. Daten entfernt

 

Hey @Farhan.iftikhar ,

 

nice - that went along pretty fast.

Keep us updated, If you like.

 

If something new comes up, just contact us here again :hugging:

We´´ll be happy to help!

 

Viele Grüße,
Kurt

Hi @Farhan.iftikhar,

 

great that @o2_Kurt assisted you to write a cancellation letter to Check24.

 

Just wait now until you get a confirmation from o2.

 

Loving greetings,

Tobias

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