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Direct debit top-up cancellation

  • 28 December 2020
  • 1 Antwort
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Hello. Due to a problem with my phone I accidentally recharged my account with top-up with direct debit. Trying to cancel it, I then went up cancelling the whole authorization for direct debit for my account. Now I have two top-ups that have been recharged but that I don’t know how to pay. I tried contacting O2 but so far I only found phone options and my German is limited at best.

 

Sollutions? Thanks!

 

Hallo. Aufgrund eines Problems mit meinem Telefon habe ich versehentlich mein Konto mit Aufladung mit Lastschrift aufgeladen. Beim Versuch, es zu stornieren, stornierte ich die gesamte Autorisierung für die Lastschrift für mein Konto. Jetzt habe ich zwei Aufladungen, die aufgeladen wurden, aber nicht wissen, wie ich bezahlen soll. Ich habe versucht, O2 zu kontaktieren, aber bisher habe ich nur Telefonoptionen gefunden und mein Deutsch ist bestenfalls begrenzt.

Sollutions? Vielen Dank!

 

edit o2_Tobias: transferred from “o2 Prepaid” to our “English community”


1 Antwort

Hi @MReis

 

welcome to our English Community. 

 

Please be aware of the fact that a top-up cannot be returned again. As I see, the debit credit note is activated again. 

 

Is therefore everything clarified? 

 

Loving greetings,

Tobias

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