I can't log into my O2 account in the website or in the mobile app for months now. I also can't send any SMS, although I can receive them.
Seite 1 / 1
Hello
Do you get an eror message and have you tried another browser?
Kind regards, Ines.
Hello I have the same problem.
Website says :
Entschuldigung
Aufgrund technischer Probleme können Ihre Daten in Mein O2 derzeit nicht geladen werden. Bitte probieren Sie es später noch einmal oder versuchen es alternativ in der Mein O2 App.
O2 App says:
Die Daten konnten nicht geladen werden.
I need help.
Hello
I already answered you here:
Please stay in one thread with your concern. Double posts are not welcome and only make more work.
Kind regards
Jessi
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.