Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service

Hallo,

ich habe am 11.12.2020 einen neuen DSL Vertrag (mit der Auftrags nummer :XXXXXXXXXX) für meine Wohnung bestellt.

Ich habe bisjetzt keine Informationen zum Stand meines Vertrags erhalten und der Link in der Bestätigungsmail funktioniert nicht.

Nachdem ich lange gewartet habe ich würde ungern den geplanten Anschlusstermin für 05.01.2021 verpassen.

Ich würde mich über info. zum Stand des Vertrags sehr freuen.

Vielen Dank und viele Grüße,

Baks

Edit o2_Lars: Please never post any personal information in a public forum - Transfered from DSL/Vertrag to English/Broadband

Hallo @Ghostingprovider 

 

willkommen bei uns in der o2 Community. :slight_smile:

Wenn es in einem Auftrag keine weiteren Informationen gibt, können unterschiedliche Gründe hierzu ausschlaggebend sein. Dazu zählen z.B. Leitungsmangel, Portmangel, fehlende Angaben für die Schaltung, keine funktionierende Handynummer für Rückfragen. 

Hast du inzwischen mal mit der Kundenbetreuung Kontakt aufgenommen, um nach dem Stand der Dinge zu fragen?

 

Güße


Hi,

First thank you very much for your answer!

I have contacted the O2 service center after long waiting hours. My application was refused by D - Telekom because i have a double „Haustürnummer“, and it would have been kind if i were informed by O2 so i could avoid waiting, thinking that everything is ok. I have a new Technikertermin at 19.01, i hope it works this time. 

I have already reached half of my mobile interenet limit, it would be kind if O2 would help me and compensate incase my limit comes to an end.

 

Thank you, and regards.

Baks.


Hello @Ghostingprovider,

I am glad to see that a new eppointment was already made and your DSL connection will be activated soon :-)

Did you already reach our customer service for having a look into the volume for your mobil tarff?

Regards,

Lars


Hi Lars,

i haven’t would you be so kind and help me out?

Baks.


@Ghostingprovider 

as far as I can see you got a data volume for free to use it until your DSL works. Is everything fine now?


Greetz


Hi,

i have my Dsl connection, my mobile data has been saved the last minute. I am grateful for the support! 

Regards,

Baks.


Deine Antwort