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Reason for the reduction of O2 my home S DSL internet speed

  • 8 July 2020
  • 1 Antwort
  • 65 Aufrufe

I got the following email from O2,

“ in Kürze erreichen Sie die Volumengrenze für Ihre maximale Surfgeschwindigkeit.

Wenn Sie die Volumengrenze 3 Monate in Folge überschreiten, wird bei erneuter Überschreitung im 4. Monat und in allen Folgemonaten die Surfgeschwindigkeit auf 2.000 KBit/s bis zum Ende des Abrechnungszeitraums reduziert. Es verbleiben Ihnen noch 19GB im aktuellen Abrechnungszeitraum. “

 

I have been using this DSL internet for past 8 months but never got this reply. Can you say what is the reason for this?

 

edit o2_Manga: verschoben von DSL: Vertrag &Tarif nach Englisch o2 Community: Broadband/DSL

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Lösung von o2_Giulia 13 July 2020, 13:24

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1 Antwort

Hello @siva123,

 

wellcome to our community!

 

You probably have the o2 My Home S plan, it includes a reduction of your speed if you exceed the data volume of 100 gigabytes per month. Please find more information in the product information leaflet. If you reach 80% of your data volume we inform you via email.

 

If you need more data volume constantly, it is possible to change to a higher plan with unlimited data volume.

 

Kind regards

Giulia

 

 

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