Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service

This morning the lights on my O2 Wifi router were flashing 

Internet LED - alternating red and blue,S

DSL LED - Flashing on and off at both a rapid and slow pace.

I am able to connect to my wifi router withy devices however when connected I am unable to use it for anything as I have no internet connection and I am unable to obtain an IP address from the router. 

Is there anything I can do from home to fix it as I need wifi to work from home?

From ringing customer service this morning the only advice I was offered was to try and restart the router in various different ways, none of which worked. 

 

Edit by o2_Katja: Moved to our english community

Moin Moin,

please call

O2 Service in English 

Our English-speaking postpaid and landline support for you. We are happy to assist you.

089 66 66 30 08 1

Monday till Friday 10 am - 6 pm


Hello @Romk ,

welcome to the o2 Community 💙.

Have you contacted the technical department like schluej suggest and have they been able to help you with your issue?

 

Kind regards, Sven

 

 


Mein WLAN-Router funktioniert nicht richtig. Ich habe den Kundensupport darüber informiert und er sagte, sie würden mir einen neuen Router geben und den alten zurückschicken. Aber ich habe den neuen Router immer noch nicht erhalten. Wann soll ich den alten Router zurückgeben? Nach der Neuanschaffung oder schon vorher?


Hallo @Rathi,

herzlich willkommen in unserer o2 Community 🙂

Das ist schade, wenn dein jetziger Router nicht mehr richtig funktioniert? Hattest du Kontakt mit den Kollegen in unserer Hotline und sie haben deinen Router zusammen mit dir geprüft?

Einen Tausch der Router und den Versand eines neuen sehe ich in deinem Datensatz nicht. 

Ich empfehle dir, dich noch einmal bei den Kollegen von unserer Technik in unserer Hotline zu melden.

Viele Grüße,

Gerrit


Deine Antwort