I have cancelled my O2 contract beginning this year. My new provider requested this cancellation.
I have received confirmation:
---
schade, dass Sie Ihren O2 DSL-Anschluss nicht mehr nutzen möchten.
Wir bestätigen Ihnen die Kündigung fristgerecht zum 15.03.2019.
Bis zum Tag des Wechsels zu Ihrem neuen Anbieter können Sie natürlich alle Services wie gewohnt weiter
nutzen.
Ihre letzte Abschlussrechnung können Sie noch bis zu 4 Wochen nach der Anschlussdeaktivierung
erhalten.
---
But I still receiving bills:
07.03.2019 - 33.86 EUR
04.04.2019 - 25.96 EUR
07.05.2019 - 34.99 EUR
At my main page for some reason I have end date of 15 July 2019
Invoices
Could anybody clarify what is happening.
Tried online Chat: receiving redirects and nobody reply in chat.
Cant reach customer support because voice menu do not recognise my voice and do not proceed to next items
In O2 shops nobody want to help, just saying that it is not theirs problem.
Today will send again physical mail with contents:
---
Telefonica Germany GmbH & Co. OHG
Kundenbetreuung
90345 Nürnberg
Ich bin #Name# (#Address#).
Ich möchte meinen DSL Internet Vertrag sofort kündigen.
Meine DSL-Telefonnummer: 089 - XXX
Kundennummer: XXX
---
What else I could do?
Lösung von just_nobody
Zur Antwort springen