Good morning,
For the past two years, I have been experiencing very poor customer service. I have been promised things that were not true. Even at an O2 store, when I complained about the poor internet, I was advised to switch to DSL cable and was told I would pay a small amount as part of an offer, but I was surprised to find out that I was paying a much higher amount. I stayed quiet, but a month ago, I had an issue with my internet. I called for two weeks straight, and each time they told me the internet would be fixed soon and that there was an issue with the external cable, and that I had to wait. I waited for a long time but did not get any internet. I repeatedly called customer service, and each time I got a different response. I decided to terminate the contract (based on what customer service told me—that I had the right to do so). However, until now, the contract is still active. I have been calling for two weeks, and every time they tell me I will receive a cancellation confirmation within 24 hours, but I have not received anything.
الترجمة إلى اللغة الألمانية:
Guten Morgen,
seit zwei Jahren erlebe ich sehr schlechten Kundenservice. Es wurden mir Dinge versprochen, die nicht wahr waren. Selbst in einem O2-Geschäft, als ich mich über das schlechte Internet beschwert habe, wurde mir geraten, auf DSL-Kabel umzusteigen, und mir wurde gesagt, dass ich nur einen kleinen Betrag zahlen müsste, da es sich um ein Angebot handelte. Ich war jedoch überrascht, dass ich einen viel höheren Betrag zahlen musste. Ich habe nichts gesagt, aber vor einem Monat hatte ich ein Problem mit dem Internet. Ich habe zwei Wochen lang angerufen, und jedes Mal wurde mir gesagt, dass das Internet bald wieder funktionieren würde und dass es ein Problem mit dem externen Kabel gäbe, und dass ich warten müsste. Ich habe lange gewartet, aber kein Internet bekommen. Ich habe wiederholt den Kundenservice angerufen, und jedes Mal wurde mir etwas anderes gesagt. Ich habe mich entschieden, den Vertrag zu kündigen (basierend auf der Aussage des Kundenservice, dass ich dazu berechtigt bin). Doch bis jetzt ist
edit o2_Gerrit 10.10.2024 made title more specific