Dear O2 Support,
Yesterday the technician came for the installation appointment, and verified that the line is OK, but the router is in the same state as before: Power and WLAN in constant green, but nothing else.
If we tried to access the message is the same :
"L-Kabel an und warten auf die erfolgreiche Anschlusserkennung anhand der nachfolgenden Statusmeldungen. Klicken Sie danach auf den "Weiter"-Button.
Status der Aktivierung
Bitte überprüfen Sie die Verkabelung Ihrer o2 HomeBox
Hilfe
Ihre o2 HomeBox bietet Ihnen zugleich DSL-und Telefoniemöglichkeiten."
Could you tell me which is the next step? We need Internet since the first week of February
Thanks in advance
Seite 1 / 1
Hello @luuke ,
I had a look at your DSL connection, to me it seems like it is up and running now, can you confirm this?
Regards,
Lars
I had a look at your DSL connection, to me it seems like it is up and running now, can you confirm this?
Regards,
Lars
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.