Skip to main content

 

Hallo,
Ich habe am 31.04.23 ein I phone 14 pro max mit Vertrag über Ihre Webseite bestellt. Ich erhielt alle E-Mails über die T & c, produziert Informationen und Rechnungen, und Yestady ich meine o2 sim-Karte reserviert. aber immer noch, mein Telefon wurde noch nicht geliefert.

Ich habe keine E-Mails über die Lieferung meines Telefons erhalten, nichts.

in der E-Mail über die Telefoneinzahlung steht ''Ihre Zahlungsdaten SEPA-Lastschrift von Ihrem Konto'' In der
E-Mail. 

Ich möchte Sie um die Details zu meiner Lieferung bitten.

 

XXXXXX

 Thank you

Edit o2_Antje: Verschoben von Austausch rund um die Community zu My Handy & Auftragsnummer entfernt / 04.06.2023 / 18:15 Uhr

 

Hallo und Willkommen in unserer Community @Manesh ,

toll, dass du den Weg zu uns gefunden hast. Verstehe ich richtig, dass du deine SIM-Karte bereits erhalten hast, aber zu deiner Handybestellung bisher noch nichts gehört hast?

Konntest du vielleicht über unsere Kundenbetreuung etwas in Erfahrung bringen? Oder eine E-Mail ist im SPAM-Ordner gelandet?

Viele Grüße

Jennifer


Hello,

Thank you so much for your reply,

Yes, I received my sim card a week ago but still didn't get any update regarding my phone.

It is really hard to contact customer services.

 

Try to contact me by phone it's hard. I tried WhatsApp to reach out to the services but not really possible.

when I write something in What up. they send me the link. It's an O2 website.

 

I checked the spam folder but have not received anything, Kindy would like to ask you that any update on my phone it's been 2 weeks now. 

 

The website shows the phone is available imidate but 

 

Please help me out with this Issue.

 

With kind regards,

Manesh Krishnan 

 

 

 

 

 

 


Your credit rating probably wasn't good enough to get the device. 30 days plus is an unusually long period for delivery.


Hello @Manesh,

I just wanted to ask if you have already been able to reach someone from our customer support regarding your smartphone order?

Or have you possibly received a notification regarding your smartphone in the meantime?

Best regards

Steffen


Deine Antwort