Bitte entferne deine Telefonnummer. Das ist ein öffentliches Forum!
Wie alt ist die SiM-Karte? Warum denkst du, dass sie defekt ist?
SIM-Karte ist 6 Jahre alt, es schreibt nur nutrofe. ich habe in andere 3 hendi versuchen und auf alle schreibt des selbe
Die Gewährleistung der SIM ist abgelaufen. Entsprechen müsstest du kostenpflichtig eine Ersatz-SIM bestellen. Das kannst du unter “Mein o2” selbst erledigen.
mein deutsch ist nich gut, konten si bitte auf englisch das letze antwort schrebien
The warranty of the sim (2 years) has expired. You have to order a new sim-card for your contract. You can do this by “Mein o2”.
i do not know how to do that, can i give you the information you need so you can do it, or give mi step by step instructions on how to do it, thank you
You need to log into your o2 account on the website and then select the relevant option. Please ask a friend who speaks German to help you if you are not sure.
Hi @slavisa,
welcome to our English community.
Nice that @stefanniehaus and @bs0 already tried to help you to get an exchange sim-card for your device.
Do you get any error message when you like to switch on your old sim-card?
Please let me know if it is a prepaid-card or a sim-card with a 24 month-plan.
I look forward to your reply.
Loving greetings,
Tobias