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Guten Tag, gestern habe ich den Vertrag mit 02 abgeschlossen, aber ich habe beschlossen, den Tarif auf einen neuen zu ändern, ohne den alten bereits bezahlt zu haben. Sagen Sie mir, wie viel sie mir berechnen sollen

edit o2_Gerrit 03.07.2024 22:56 title changed to english and moved to English O₂ Community: Mobile

Bitte auf Deutsch oder Englisch.

Edit: 👍


Guten Tag, gestern habe ich den Vertrag mit 02 abgeschlossen, aber ich habe beschlossen, den Tarif auf einen neuen zu ändern, ohne den alten bereits bezahlt zu haben. Sagen Sie mir, wie viel sie mir berechnen sollen

edit o2_Gerrit 03.07.2024 22:53 doube posting combined


Doppelt:

edit o2_Gerrit 03.07.2024 22:53 answer to doube posting combined


109,99 EUR mindestens pro Monat.

edit o2_Gerrit 03.07.2024 22:53 answer to doube posting combined


@Tatiana5168 

mindestens 109,99 EUR pro Monat.


Let me clarify a little, I have not yet paid for the old contract, namely the activation and the tariff itself


You will pay for o2 Unlimited on demand pro rata for one day and, if necessary, a connection price.


Why is there still an old tariff in my O2 app, but in orders there is no new one, only the old one


because the tariff change will only take place overnight. Sometimes it takes up to 48 hours.


I have applied for a tariff change but I would like to cancel it, how can I do this?

09.07.2024 16:58 o2_Katja: Diese und die nächsten zwei Posts an bestehendes Thema angefügt


Email: widerruf@cc.o2online.de


Hello @Tatiana5168 😊

I have modified the thread title a bit to highlight your question for the community and moved your thread to our english forums.

The fastest and easiest way is to send us an email to the above mentioned address. Did you maybe already send us an email?

Best regards,

Michi


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