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Hi,
I have a very poor connection with my 5g O2 Homespot
I put in attachment the connection details
According to my address, this is not the closest cell and I do not understand how to connect to the closest one
 

Can someone help me ?

Thanks 
Maurizio

Hello @maurice7474,

I'm sorry if there are problems with reception at your address. Have you checked whether there are any reported disruptions in our Live Check? There you can report any restrictions using the feedback button and will then be informed via text message.

Please also try to switch from 5G to LTE to see if the speed improves. This can help if only the 5G network is impaired.

Best regards

Giulia


I tried but no results so far :-(


this is still the situation


I think I am not connected to the right Cell
Can we check my address ?


Hallo zusammen
Mein Signal ist immer sehr schwach, siehe Anhang.
Ich denke, Homespot verbindet sich nicht mit dem richtigen Sender für meine Adresse
Was kann ich tun?

 

09.07.2024 o2_Katja: Themen zusammengeführt


Hallo @maurice7474,

ich habe deine beiden Themen einmal zusammengeführt. 🙂

Ist dir englisch oder deutsch lieber?

Die Zelle mit der du laut HomeSpot verbunden bist steht am Rugenbarg 230. 

Welche Geschwindigkeiten erreichst du?

Viele Grüße,
Katja 🦉

 


Hallo @maurice7474,

beantworte gerne die Frage, in welcher Sprache du dich wohler fühlst zu schreiben. 😊 Beantworte außerdem gerne die Frage, welche Geschwindigkeiten du erreicht. Es sei denn, inzwischen ist wieder alles in Ordnung bei dir. :) 

Liebe Grüße, Lea


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