Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service
Liebe O2,



ich habe am ende November die Kündigungsvormerkung gemacht. In 10 Tage habe ich mit Ihnen telefoniert und habe damals schon bestätigt von O2. Die schrftliche Kündigung habe ich auch am ende November zu Ihnen gesendet.



Ich möchte gern wissen, wann ich die schriftliche Kündigungsbestätigen von Ihnen bekomme.



Vielen dank! 



Mit freundlichen Grüßen,



Yi-Ching



Hallo @yi-ching,



dein Schreiben ist bei uns eingegangen und liegt der zuständigen Fachabteilung zur Bearbeitung vor. Sobald die Bearbeitung abgeschlossen ist, erhältst du eine schriftliche Bestätigung.



Gruß,



Bianca




Dear Bianca,



thank you for your response.



I have two question.



1. I've receive the cancellation information from O2 today, and O2 ask me to send the document: 1. a notification of your new foreign domicile 2. alternative to the registration certificate a confirmation of your new employer



But the problem is, I've ALREADY send it to O2 at the day I send my cancellation, which is at the end of November!!



Now I'm not in Germany anymore, can you please check it again? I want to cancelled my contract IMMEDIATLY!!



2. O2 have informed me that I have another cellphone number, which is 0176 3146 9987.



I'VE NEVER USED IT BEFORE! To be more clearly, I don't even know that I have this cell phone. It's never on my contract!!



I don't understand what's happening, can you please check it for me? And if this phone surely belongs to me, of course it has to be cancelled.



Thank you for your reply.




Deine Antwort