Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service
Lösung

Rechnung zu hoch/ mehrmals einzahlen

  • June 26, 2019
  • 1 Antwort
  • 236 Aufrufe

code:
meine rechnung vom juli ist mir zu hoch, ich möchte mehrmals einzahlen, idealerweise 2 mal

Lösung von o2_Jan

Hi @Morgane,

welcome to the o2 community!

We cannot arrange a split of payment for an invoice, I'm afraid; if you are unable to pay an invoice in full, please refer to our customer service in Nuremberg:

Telefónica Germany GmbH & Co. OHG
Kundenbetreuung
90345 Nürnberg

Best regards,
Jan.

1 Antwort

o2_Jan
  • Lösung
  • July 8, 2019
Hi @Morgane,

welcome to the o2 community!

We cannot arrange a split of payment for an invoice, I'm afraid; if you are unable to pay an invoice in full, please refer to our customer service in Nuremberg:

Telefónica Germany GmbH & Co. OHG
Kundenbetreuung
90345 Nürnberg

Best regards,
Jan.