I signed up for o2 dsl one about 1 month ago
They told me I can use my line from 17th of January
But Its not working
I called hotline for about 100 times but there is NO ENGLISH support (they say there is but reaching them is like mession impossible:-D).
I sent a cancellation request to 01805880088 but no response
I sent many messages here, but no help
I have no idea what should I do
I feel like I'm abused
I should pay 40 euros per month for NOTHING and wait for hours on hotline which mostly disconnects me while doing process.
Seite 1 / 1
Weiter hier:
I have a severe problem
Bitte beachte das Mehrfachpostings zum selben Anliegen nicht erwünscht sind.
Ich sperre daher diesen Thread nun.
I have a severe problem
Bitte beachte das Mehrfachpostings zum selben Anliegen nicht erwünscht sind.
Ich sperre daher diesen Thread nun.
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.