Skip to main content
Dear O2 Customer Servive



I recently ordered a DSL connection 



The connection was going to be set up in January the 17th 



Technician came by to fix the line



Also O2 sent an email to me that says connection is available to use



But when I enter my Benutzername: 081*********@s93.bbi-o2.de Passwort: **********



Nothing happens.



I can't reach customer service



When I call 08005251378 they say we don't support English



Technically I can't do anything



I don't know what to do.



Please help me 



Kind regards,



Mohammad



Kundennumber DE16384981



Sorry, but you MUST CALL the Hotline, maybe a colleague or friend



Service-Rufnummer



 



Störungsannahme

O2 DSL Telefon

0800 52 51 37 8

Kostenfrei



Rufen Sie diese kostenfreie Service-Rufnummer bitte möglichst von einem Mobiltelefon aus an, da zur Problembehebung u. U. der Router neu gestartet werden muss und dadurch Anrufe vom Festnetz unterbrochen werden.


Weiter hier:



I have a severe problem 



 



Bitte beachte das Mehrfachpostings zum selben Anliegen nicht erwünscht sind.



 



Ich sperre daher diesen Thread nun.