I need to cancel my contract ,
I'm new customer
my dsl connection is not connected
There is No support
3 days ago I contacted support and they told me they'll send some one
but nothing happens so far
NO SUPPORT
Its like i made contract with a ghost!
I NEED TO CANCEL
I want to use my 3 weeks time to cancel without paying
how can I do that?
Seite 1 / 1
Weiter hier:
I have a severe problem
Bitte beachte das Mehrfachpostings zum selben Anliegen nicht erwünscht sind.
Ich sperre daher diesen Thread nun.
I have a severe problem
Bitte beachte das Mehrfachpostings zum selben Anliegen nicht erwünscht sind.
Ich sperre daher diesen Thread nun.
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.