Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service
hello



I did an Umzug, starting 29.07.2017 in Berlin



I asked to transfer the O2 DSL



after loooong waiting, on 24.08.2017, DT came and connected the line



but after then nothing happened



 



the Internet LED is off and the Info LED is red



Even if I put in the Zugangs-PIN hundred of times ino2.box (192.168.1.1) and the page o2.de (that I have to read from another line)  says:



Ihr aktueller Auftragsstatus:

 

 

 

 



1.  Ihr Auftrag ist eingegangen2.  Ihre Angaben werden überprüft3.  Auftragsbearbeitung4.  Bereitstellung Ihres Anschlusses / Technische Geräte5.  Ihr AnschlussterminLieber O2 Kunde, die Aktivierung Ihres Unzugsauftrages war geplant zum 24.08.2017.



Den genauen Status Ihres O2 Auftrages erfahren Sie über unsere Kundenbetreuung.
to be continued here https://hilfe.o2online.de/thread/200420-keine-dsl-verbindung 



and closed!