I have DSL at home. It has not worked since December 3rd 2017.
The router has been restarted, all cables replugged, and I've used the reset button on the back of the device.
Can someone help me?
The wait on the Stoerung hotline is always more than 45 minutes, and the English-speaking service disconnects me.
English-speaking service via the Lisa 'help' bot:
"I cannot assist you in english, sorry. Please contact our customer service at 089 - 78 79 79 40 0 (costs are depending on your regulation for german landline calls)."
Stoerungmeldung via DSL Störung bei o2? Alles über Störungsmeldung & Entstörung
Störungsannahme
O2 DSL Telefon
0800 52 51 37 8 Kostenfrei
Rufe diese kostenfreie Service-Rufnummer bitte möglichst von deinem Mobiltelefon aus an, da zur Problembehebung u. U. der Router neu gestartet werden muss und dadurch Anrufe vom Festnetz unterbrochen werden.
Keine Antworten
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.