Skip to main content
Warum O2
Warenkorb
Service
I have DSL at home. It has not worked since December 3rd 2017.

The router has been restarted, all cables replugged, and I've used the reset button on the back of the device.



Can someone help me?



The wait on the Stoerung hotline is always more than 45 minutes, and the English-speaking service disconnects me.



English-speaking service via the Lisa 'help' bot:



"I cannot assist you in english, sorry. Please contact our customer service at 089 - 78 79 79 40 0 (costs are depending on your regulation for german landline calls)."



Stoerungmeldung via DSL Störung bei o2? Alles über Störungsmeldung & Entstörung 



Störungsannahme



O2 DSL Telefon

0800 52 51 37 8 Kostenfrei

Rufe diese kostenfreie Service-Rufnummer bitte möglichst von deinem Mobiltelefon aus an, da zur Problembehebung u. U. der Router neu gestartet werden muss und dadurch Anrufe vom Festnetz unterbrochen werden.



Keine Antworten

Deine Antwort