Hello, Today I have ordered "O
2 Free M mit 10 GB with iPhone 8". After about 30 minutes O got the email below. It says that O2 will not send iPhone 8 but will send only Sim Cards. Without Handy I do not want Tariff. Can someone help me to cancel complete order?
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This is the email that I got from no-reply@o2.de
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"Guten Tag Herr Cangir,
vielen Dank für Ihr Interesse an unserem „My-Handy“-Angebot.
Leider müssen wir Ihnen mitteilen, dass wir Ihrer Bestellung nicht entsprechen können.
Falls Sie zusammen mit der „My-Handy“-Bestellung noch einen Mobilfunk-Tarif bestellt haben, so wird diese Bestellung separat bearbeitet und geprüft. Die entsprechenden Infos hierzu erhalten Sie gesondert per E-Mail.
Wenn Sie den Grund für die „My-Handy“-Ablehnung erfahren möchten, wenden Sie sich bitte schriftlich an:
Telefónica Germany GmbH & Co. OHG
Auskunftsstelle
90345 Nürnberg
Geben Sie dabei in jedem Fall Ihre vollständigen Adressdaten (inkl. Vor- und Nachname) sowie Ihr Geburtsdatum an.
Da das Thema Datenschutz bei o2 einen hohen Stellenwert einnimmt, ist uns der sorgfältige Umgang mit personenbezogenen Daten sehr wichtig. Haben Sie deswegen bitte Verständnis, dass wir Fragen zu Ihrer Ablehnung nur schriftlich beantworten können.
Freundliche Grüße
Ihr o2 Team"
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Hi @ahmetcangir ,
welcome to the o2 community!
Today you were sent a second email confirming the cancellation of your mobile contract, so both the hardware contract as well as the mobile contract are now cancelled.
Best regards,
Jan.
welcome to the o2 community!
Today you were sent a second email confirming the cancellation of your mobile contract, so both the hardware contract as well as the mobile contract are now cancelled.
Best regards,
Jan.
Dear @o2_Jan ,
Thank you for your message. I have got that e-mail which states that my-Tariff is canceled.
Is it possible to send me why my order is canceled to my Post Adress. I think you have my address but if you do not have, please tell me and I will send it to you via PM or e-mail.
Best Regards,
Ahmet
Thank you for your message. I have got that e-mail which states that my-Tariff is canceled.
Is it possible to send me why my order is canceled to my Post Adress. I think you have my address but if you do not have, please tell me and I will send it to you via PM or e-mail.
Best Regards,
Ahmet
Hi @ahmetcangir ,
I do not have access to the reasons why an order has been cancelled, but instead you can write to the address mentioned in the email you received:
Telefónica Germany GmbH & Co. OHG
Auskunftsstelle
90345 Nürnberg
and ask for further information why the order was rejected.
Make sure to include your full name, address and date of birth, so that your request can be answered.
Best regards,
Jan.
I do not have access to the reasons why an order has been cancelled, but instead you can write to the address mentioned in the email you received:
Telefónica Germany GmbH & Co. OHG
Auskunftsstelle
90345 Nürnberg
and ask for further information why the order was rejected.
Make sure to include your full name, address and date of birth, so that your request can be answered.
Best regards,
Jan.
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