Hello,
I had signed contract for 2 years - DSL internet. Ending on april 2017.
I wanted to terminate in September 2016, and I sent Written letter, signed and Faxed to them, Sent via Email.
But I havent received any response from them úntil now since last 15 days.
Very pathetic customer service i feel.
Very poor customer service.
Please let me know if there any other means to Terminate Contract ?
thanks
sampath
Seite 1 / 1
Bitte beachte das Mehrfachpostings zum selben Anliegen nicht erwünscht sind.
Ich sperre daher diesen Thread nun.
https:///servlet/JiveServlet/showImage/102-2823-9-10211/Thread Closed.png
Ich sperre daher diesen Thread nun.
https:///servlet/JiveServlet/showImage/102-2823-9-10211/Thread Closed.png
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.