Your O2 company always charge me although I terminated your service already. Please refund me as soon as possible, or I will sue your company.
Please see the emails between your company and me .I try to call your hotline, but nobody speak English. When I email you , but there is no email ID in your website. Please contact me soon.
发件人: Jacky <wxlhjx@hotmail.com>
发送时间: 2015年6月26日 16:04
收件人: o2 Kundenbetreuung
主题: Re: Your inquiry of 08. May 2015 _ o2 customer number 6017267269
Hi Sir,
How are you doing?
I have terminated both the contract with O2 company and already got
confirmation by your last email, but why I still get the bill every month?
Please kindly find the email and let us know how to stop receiving your bill
any more.
Rgs!
Yu
+86-13771469408
--------------------------------------------------
From: "o2 Kundenbetreuung" <vertragskunden-kontakt@cc.o2online.de>
Sent: Wednesday, May 13, 2015 10:09 PM
To: "wxlhjx" <wxlhjx@hotmail.com>
Subject: Your inquiry of 08. May 2015 _ o2 customer number 6017267269
> Dear Mr. Yu,
>
> Thank you for your e-mail.
>
> Your contract with the mobile phone number 017683323741 has already ended
> on 21. March 2015. The bill of 08. May 2015 only includes a dunning fee of
> 5,00 EUR. Please ignore this bill.
>
> As a gesture of goodwill I have deleted the amount of 5,00 EUR so that
> your customer account is settled now. You don’t have to pay the 5,00 EUR.
> You will not receive any bills with a charge anymore. Only perhaps a final
> bill with the amount of 0,00 EUR in june 2015. A so-called "zero-bill".
> The amount will be 0,00 €. It is just the confirmation that everything
> has been paid.
> Your sim-card / contract has already been deactivated on 21. March 2015.
>
>
> If you have further questions, please do not hesitate to contact us.
>
>
> Please always leave the entire correspondence including the subject in the
> e-mail when you reply. Thank you for your cooperation.
>
> Have a fine day!
>
> Best regards,
>
> o2 Customer Services
>
> Ms. S. Mees
>
>
>
>
> Telefónica Germany GmbH & Co. OHG - Georg-Brauchle-Ring 23-25 - 80992
> München - Deutschland - www.o2.de
>
>
>
> ---------------------------------------------------------
> Von: wxlhjx <wxlhjx@hotmail.com>
> An: o2-ret-aktion2 <o2-ret-aktion2@cc.o2online.de>
> Cc:
> Datum: 08.05.2015 16:47:12
> Betreff: Fwd: Ihre Online-Rechnung von o2
> ---------------------------------------------------------
>
>> Dear O 2 team,
>>
>> I already terminated my contract , why I still get the bill now.
>>
>>
>> Rgs!
>> Yu
>>
>> 以下是转发的邮件:
>>
>> > 发件人: "o2 Team" <info@rechnung.o2online.de>
>> > 日期: 2015年5月8日 GMT+8下午9:57:44
>> > 收件人: <wxlhjx@hotmail.com>
>> > 主题: Ihre Online-Rechnung von o2
>> > 回复: "o2 Team" <info@rechnung.o2online.de>
>> >
>> >
>> > Ihre aktuelle Rechung
>> >
>> >
>> > Guten Tag Herr Yu,
>> >
>> > Ihre aktuelle Rechnung liegt ab sofort in Ihrem persönlichen
>> > Servicebereich Mein o2 für Sie bereit.
>> >
>> > Zum Abrufen der Rechnung loggen Sie sich einfach mit Ihrer
>> > Rufnummer/Ihrem Benutzernamen und Ihrem Kennwort ein.
>> >
>> > Der offene Rechnungsbetrag wird am 18.05.2015 von dem Konto IBAN DE53
>> > 5007 0010 0791 5168 00 (BIC DEUTDEFFXXX) eingezogen. Die Abbuchung
>> > erfolgt unter Nennung der Mandats-Id T0010001B000006017267269.
>> >
>> > Nähere Informationen zu Ihrer Abschlussrechnung entnehmen Sie der
>> > ersten Seite Ihrer Rechnung unter "Allgemeine Informationen zu Ihrer
>> > Abschlussrechnung".
>> >
>> > Mit freundlichen Grüßen
>> >
>> > Ihr o2 Team
>> >
>> >
>> >
>> > Kundennummer:
>> > 6017267269
>> >
>> > Rechnungsbetrag:
>> > 5,00 EUR
>> >
>> > Abrechnungszeitraum:
>> > 03.04.2015 –
>> > 02.05.2015
>> >
>> > Rechnung einsehen
>> >
>> >
>> > Fragen zur Rechnung?
>> > Klicken Sie hier.
>> >
>> >
>> >
>> >
>> >
>> > Telefónica Germany GmbH & Co. OHG Georg-Brauchle-Ring 23-25 80992
>> > München Deutschland www.o2.de
>> >
>> > UST-IdNr. DE 811 889 638. Amtsgericht München HRA 70343.
>> > Gesellschafter: Telefónica Germany Management GmbH, Sitz in München,
>> > Amtsgericht München HRB 109061. Telefónica Deutschland Holding AG,
>> > Sitz in München, Amtsgericht München HRB 201055.
>> >
>> > Bitte finden Sie hier die handelsrechtlichen Pflichtangaben:
>> > www.telefonica.de/pflichtangaben
>>
Seite 1 / 1
Hi @wxlhjx
I just checked your account but can't find anything showing any transaction since the last bill after the deactivation. When did the last transaction take place?
Kind regards, Nico
o2 Free - Freedom is limitless
I just checked your account but can't find anything showing any transaction since the last bill after the deactivation. When did the last transaction take place?
Kind regards, Nico
o2 Free - Freedom is limitless
Deine Antwort
Werde Teil der O₂ Community!
- Melde dich bei Mein O₂ an (oder registriere dich schnell)
- Wähle deinen Nutzernamen für die Community
- Erstelle dein Thema oder deinen Kommentar und lass dir schnell und unkompliziert helfen
Anmelden
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.