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Zugangs-PIN Zugangsdaten Prüfergebnis Die Anmeldung war nicht erfolgreich. Bitte pürfen Sie ihre PIN und versuchen es erneut.


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Lösung von o2_StefanX 6 April 2018, 20:32

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25 Antworten

Benutzerebene 7
Hallo @KalimJawad,

der Anschluss ist schon aktiviert? Oder kann es sein, dass der Schaltungstag noch gar nicht erreicht ist?

Gruß,

Lars

Die Verbindung wurde bereits aktiviert.

Benutzerebene 7
Hallo @KalimJawad,

hinertelge gerne einmal die Festnetznummer, um die es geht in Deinem Forenprofil und melde Dich dann noch einmal hier im Thread, dann schauen wir da für Dich gerne einmal drauf.

Gruß,

Lars

Hello @o2_Lars,

Ich konnte die Festnetznummer in meinem Forumprofil nicht finden. Bitte helfen Sie mir diesbezüglich.
Benutzerebene 7
Gehe auf dein Profil, dann oben rechts auf Aktionen und Profil bearbeiten.



Im folgenden Fenster dann im Feld Telefonnummer deine Festnetznummer eintragen.

Schaue bitte im Reiter Datenschutz das das Feld nur für dich selber sichtbar eingestellt ist.

Gruß

Stefan

Hello @o2_Stefan

Danke von deinen Informationen,

Ich habe meine Festnetznummer hinzugefügt, was könntest du als nächstes tun, um mir bei meinem Problem zu helfen,

Grüße, Jawad

Benutzerebene 7
Ich habe dir eine PN geschrieben, magst du mir auf diese einmal antworten und mir die PIN nennen die du versuchst? Alle Einwahlversuche werden abgelehnt.

!!Please send the PIN only in a private Message!!

You will find the message in your stream.



Gruß

Stefan

I sent the PIN in private message.

Benutzerebene 7
Danke. Die PIN ist korrekt und so auch im System hinterlegt. Die Einwahlversuche werden aber abgelehnt.

Welchen Router hast du in Gebrauch? Laut meinen Daten haben wir dir keinen geschickt, die PIN ist aber nur für IADs von uns.

Wenn es dir lieber ist auf Englisch weiter zu schreiben, sag das gerne.

Gruß

Stefan

I am using O2 router 6641 we have not bought it from o2, but we had this with ourselves.

Ich benutze O2 Router 6641 wir haben es nicht von O2 gekauft, aber wir hatten das mit uns.

Benutzerebene 7
The Devices are bind to the line we have send it first. It is not possible to use the devices on other lines without a few changes.

Can you name us the FW Version ? Myabe it is a false one and wont work with your lineowner.

Regards

Stefan



I could not fine FW version, but this is the device I am trying to use maybe you can find it.

Regards,

Jawad.

Benutzerebene 7
You can find the FW on the web gui from the router.

Must be a window like this one.



Regards

Stefan



Benutzerebene 7
Hmm ... for a bitstream telekom port the fw should be D14_b . I don´t know if this will work without the _b in the FW Version.

You can try a factory reset, therefor press the reset PIN for more than 10 seconds.

Regards

Stefan

I have reset it many times but it did not work and the problem was the same.

Benutzerebene 7
I think the FW version is the problem.

Regards

Stefan

How can I fix it, what is the solution????

Benutzerebene 7
There is no solution to change the FW. When this FW wont work, you have to buy a router that can be used at the line.

You can try to ask the tecnical hotline if they can confirm that the FW cant work at the port. As I said, i have never seen before a router with the FW D14 without the "_b".

Regards

Stefan

Ok,

Thanks a lot.

can you guys help me! What did you do ? I have the exact same problem
thank you in advance
Benutzerebene 7
Hello @Amir.t.97,
as ar as I can see you were already in contact with our technical DSL department and this issue is being taken care of.
Regards,
Lars
Hello, I have the exact same problem, the Zugangs-PIN doesn't enable me to unlock my Homebox.
Can someone help please? I am not able to reach any help center from O2.
Hi @Mphelippeau,

as far as I can see, there was a delay of the activation of your dsl account, and you were sent a confirmation by mail that it was activated yesterday.
Does everything work as planned now?

Best regards,
Jan.

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