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Lösung

Recht + Inkasso

  • August 16, 2024
  • 16 Antworten
  • 318 Aufrufe

Hello everyone,

Since I am abroad, I haven’t got any digital notification about this matter. Today a friend send me the letter which already sent on 30.07.2024. I need to find an English contact from O2 to solve my payment problem. What should I do?

 

Edit o2_Sven 16.08.2024/13:08: Moved from o2 Mobilfunk: Vertrag & Tarife to English o2 Community: Mobile

Lösung von o2_Sven

Hello @Theora1 ,

welcome to the o2 Community 💙.

Once an issue has already been passed along to collections, we can’t really do anything anymore, as the respective agency is the one that you should talk to at that point.

 

Kind regards, Sven

16 Antworten

o2_Sven
  • Moderator
  • Lösung
  • August 16, 2024

Hello @Theora1 ,

welcome to the o2 Community 💙.

Once an issue has already been passed along to collections, we can’t really do anything anymore, as the respective agency is the one that you should talk to at that point.

 

Kind regards, Sven


  • Besucher:in
  • September 26, 2024

 

 


o2_Gerrit
  • Moderator
  • September 26, 2024

Hello @Trawi Amal,

welcome to our o2 Community 🙂

Do you want to pay outstanding installments or bills? Have you already received a dunning letter from here: 

or from here 

or have you reiceved a letter from law firm regarding debt collection?

Best Regards,

Gerrit


  • Besucher:in
  • September 26, 2024

Recht + Inkasso 

Ich Raten dieses Geld wie 2 Monate geben, ersten Monate 258,20 und letzten Monate 258,20 und das alles

 

o2_Giulia, 27.09.2024, 08:04: persönliche Daten verborgen


Sandroschubert
Legende

Es steht doch im Brief was du machen kannst.


o2_Giulia
  • Moderatorin
  • September 27, 2024

Hello @Trawi Amal,

We cannot make any payment arrangements here in the community. Please contact the number provided in the letter at the top right or contact us via chat. Alternatively, you can pay the outstanding amount in one of our shops.

Please note that you should not post any personal data here in the public community.

Best regards

Giulia


  • Besucher:in
  • September 27, 2024

Please delete my personal date


o2_Kathi
  • Moderatorin
  • September 27, 2024

Good morning @Trawi Amal 🙂
We have already removed your personal data, which can no longer be viewed by anyone.
Kind regards, Kathi



Guten Tag,

ich habe ein Problem und brauche dringend Hilfe.

Ich kann im Moment nicht regelmäßig zahlen und möchte fragen,

ob es möglich ist, wieder in Raten zu bezahlen.

Vielen Dank im Voraus für Ihre Unterstützung.


Edit o2_Daniela 05.06.2025; 09:44: persönliche Daten verborgen


bs0
Legende
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  • Legende
  • June 5, 2025

Nein. Im Schreiben steht welche Optionen du hast. Ruf am besten schnell die dort angegebene Nummer an.

Deine Adresse ist übrigens im Schreiben noch sichtbar!


Wie lösche ich ein Bild?


o2_Daniela
  • Moderatorin
  • June 5, 2025

Hallo ​@Zurab sakvarelidze,

schön, dass du auch den Weg zu uns in die o2 Community gefunden hast und dich hier
meldest😊 Aus Datenschutzgründen habe ich deine Adresse verborgen.
Wie ich sehe, war bs0 schneller und hat dir hier bereits die richtige Antwort gegeben und kann mich
dem nur anschließen. Vielen Dank🤝 

Viele Grüße
Daniela
 


„Es fällt mir schwer, auf Deutsch zu sprechen, und ich kann am Telefon nicht gut kommunizieren. Was kann ich tun?“


bs0
Legende
Forum|alt.badge.img+43
  • Legende
  • June 5, 2025

Jemanden aus deinem Freundes-/Bekanntenkreis um Hilfe bitten. Es ist wichtig, dass du schnell telefonisch Kontakt mit dieser Abteilung aufnimmst, denn nur dort kann eine Teilzahlung des Restbetrags vereinbart werden.


Verstanden, vielen Dank.


o2_Kathi
  • Moderatorin
  • June 5, 2025

@Zurab sakvarelidze Danke, dass du dir dabei Unterstützung im Freundes- oder Bekanntenkreis holst um dein Anliegen zur Zahlung besprechen zu können. Ich hoffe, dass für dich eine Einigung gefunden werden kann.