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Charges on cancelled contract

  • 5 September 2018
  • 4 Antworten
  • 161 Aufrufe

Hallo,

I was charged 51 euro from O2 DSL to my bank account on Aug 30. This is two months after I cancelled my contract and paid the final payments.

I would like to understand why this charge was made or if it is legitimate.

Thank you

(also why no email support?)

Hallo,



Ich wurde am 30. August 51 Euro von O2 DSL auf mein Bankkonto abgebucht. Das ist zwei Monate nachdem ich meinen Vertrag gekündigt und die Schlusszahlungen bezahlt habe.



Ich würde gerne verstehen, warum diese Anklage erhoben wurde oder ob sie legitim ist.



Vielen Dank



(Warum auch keine E-Mail-Unterstützung?)

4 Antworten

Hay hay mririshgerman,

at the moment i have no informations of your contract. In the majority of cases we charged the not returned rented router or the fee for porting you landlinenumber. Because of the amount of 51 EUR i think its the not returned router. On which date do you send it back?

Aktuell habe ich keine Informationen für deinen Vertrag vorliegen. In den meisten Fällen wird nach der Deaktivierung der nicht zurückgeschickte Router oder die Rufnummernmitnahme berechnet. Da du eine Berechnung von 51 EUR nennst, gehe ich von einer Berechnung des Leihrouters aus. Wann hast du uns diesen denn zurückgeschickt?

Regards/Liebe Grüße,

Larissa
Hello mririshgerman,

Did you manage to solve your question already? If not, please let us know.

Kind Regards,

Giulia
Hi,

It must be the fee. Thank you for replying. I was not aware that I had rented the router. I thought I had paid a purchase fee for it.
What do I do now? Does it still need to be sent back. I didnt request to port the landline number.

Thank you Giulia
Benutzerebene 7
Hello,
to send back the router please use our online logistics portal here. You can send the router back free of charge and will recieve the money for the router back to your bank account.
Regards,
Lars

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